Co roku wiele kobiet na całym świecie dowiaduje się, że ma raka piersi. Choć coraz więcej z nich może szczęśliwie doczekać wyleczenia, to wciąż kobiece nowotwory stanowią wyzwanie i problem, z którym lekarze nie poradzą sobie bez odpowiedniego medialnego szumu. Coroczna akcja Różowej Wstążki służy promowaniu wiedzy, profilaktyki i walki z nowotworem piersi. Pomaga również pozyskać fundusze na te cele. Derma została oficjalnym sponsorem tegorocznej kampanii, która w Danii prowadzona jest przez Duńskie Towarzystwo Nowotworowe.
Gdzie idą pieniądze?
W 2013 roku Kampania Różowej Wstążki zgromadziła prawie 12 milionów koron na walkę z rakiem piersi. Pieniądze zostały przekazane Duńskiemu Towarzystwu Nowotworowemu (Danish Cancer Society), które z kolei przeznaczyło je na badania naukowe, profilaktykę i usługi dla pacjentów.
W samej Danii na raka piersi choruje ponad 50 tysięcy kobiet. Dzięki stałym postępom naukowym na przestrzeni ostatnich 30 lat już 80% przeżywa pięcioletni okres po którym można orzec wyleczenie z choroby.
Dlaczego właśnie Derma i Różowa Wstążka?
Kosmetyki z serii Derma Eco Woman nie zawierają środków zapachowych, parabenów ani barwników. Wszystkie produkty z tej serii są zdrowe, co potwierdzają certyfikaty Ecocert, Nordic Swan i Asthma Allergi Danmark. „Ciało kobiety powinno podlegać szczególnej pielęgnacji przez całe życie i nie jest tutaj obojętne jakiego kremu używamy – niezależnie od wieku. Skóra to nasz największy organ i powinna być odpowiednio traktowana. Inaczej ryzykujemy chorobą, tak samo jak ryzykujemy chorobą nie dbając o nasze płuca, serce czy wątrobę” mów Dr Uffe Koppelhus, specjalista dermatolog z Uniwersytetu Aarhus.
piękna kampania ,piękna akcja każdy z nas powinien przypominać kobietom o badaniu piersi ,o wizytach u lekarza o dbaniu o siebie , dbajmy o nasze kobiety i o wspólny dobrostan wszystkich ludzi na ziemi:)