Projekt „Dom Alergika” to pomysł dla zdrowych i przezornych oraz dla alergików zainteresowanych wyjściem z alergii. Przed nami drugi etap projektu skupiającego bezkompromisowe rozwiązania przyjazne dla alergików, astmatyków, dzieci, a także dla osób z nadwrażliwościami na zapachy, substancje chemiczne czy elektrosmog.
Co?
Koncepcja Dom Alergika to propozycja agregacji przyjaznych dla zdrowia rozwiązań oraz marek, które dbają o komfort osób tzw. „wrażliwych“ czy to na zapach, czy na światło, czy na pole elektromagnetyczne. Ale nie tylko! Autorka projektu, Żaneta Geltz od września 2014 r. tworzy wirtualne miejsce zwane „Domem Alergika“, odsłaniając poszczególne etapy długofalowego projektu na kolejnych wydarzeniach, w międzyczasie wydając specjalną publikację edukacyjną dla zainteresowanych redukcją toksyn w swoim domostwie.
Gdzie?
Międzynarodowe Targi Łódzkie Natura Food i beECO
stoisko Magazynu Hipoalergiczni, nr 40
Kiedy?
13-15 października, 2017 r.
Pierwszy etap miał miejsce w 2016 r. podczas targów specjalistycznych dla alergików na zaproszenie Pani Dominiki Banaszkiewicz, natomiast drugi etap wiąże się dość znacząco z zaopatrywaniem domu w produkty zdrowe, ekologiczne i przyjazne dla wymagających domowników – a za takich uznano uczestników targów łódzkich. Te dwa etapy stanowią podwaliny dla dalszych etapów projektu, który już teraz przeradza się w mechanizm wzajemnych poleceń i promowania tych producentów, którzy już dawno pomyśleli o naszym zdrowiu.
Partnerami projektu w drugiej odsłonie są: Multishop24.pl, Alergsova, Green Farm, Bakra, Zepter Therapy iOn, Lorena Canals, Croen, Water Wipes, Bdsklep.pl, Allergoff, Herbatint, Mami Candles, Agics Naturals, Api Food, Organic Farma Zdrowia, Alko-Pure i Nachosy Cibora. W poprzedniej odsłonie do projektu dołączyli też: 3thermo, Amazona, Muumi Baby i NoEM.
Korzyści z projektu płyną nie tylko w stronę Czytelników magazynu czy publikacji Dom Alergika. Beneficjentami są także sami Partnerzy, którzy dzięki temu, że spotykają się w jednym miejscu, mogą wzajemnie się inspirować i tworzyć jeszcze bogatsze oferty przyjazne dla alergików i osób o wyższych wymaganiach zdrowotnych. Wszystkim uczestnikom projektu przyświeca jeden wspólny cel, dobro przyszłego inwestora, który stworzy dom lub mieszkanie od początku do końca pozbawione źródeł ryzyka utraty lub narażania zdrowia. Rośnie więc sumaryczna siła producentów podchodzących bezwzględnie wobec składników zastosowanych w produktach, wobec dostawców surowców i usług. A to sprawia, że rodzice małych dzieci już teraz mogą rozglądać się za pomysłami na redukcję roztoczy w pokoiku maluszka, czy też odpowiednie zaopatrzenie spiżarni bądź lodówki.
Z rozwiązania pod szyldem „Dom Alergika”, jako pakietu bezkompromisowych rozwiązań chcą już skorzystać dwaj polscy deweloperzy, którzy na zasadzie licencji zamierzają proponować wyróżniającą się ofertę swoim wysublimowanym Klientom.
Zapraszamy Partnerów, którzy są pewni swoich rozwiązań przyjaznych dla alergików i astmatyków, aby dołączyli do tej wyjątkowej grupy, która się tworzy jako, że już za rok ma powstać wyjątkowy koncept makiety domu w wymiarze 1:1 – miejsce jeszcze nie jest na ten moment ustalone, ale wiadomo już, że w grę wchodzi Poznań, Łódź lub Warszawa.
Drogi Czytelniku, jeśli chciałbyś polecić swoje odkrycie, przyjazne dla 15 milionów alergików w Polsce i podzielić się swoimi wrażeniami z użytkowania, jesteśmy otwarci na przyjmowanie nominacji kandydatów do kolejnej tury Partnerów projektu. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo audytu i weryfikacji każdego produktu i każdej usługi przed możliwością dołączenia firmy lub marki do grona obecnych, starannie dobranych Partnerów, wymienionych powyżej. redakcja@hipoalergiczni.pl
Zapraszamy!
Łódź, 13-15.10.2017, stoisko nr 40
Dom Alergika – Showroom przygotowany przez redakcję Magazynu Hipoalergiczni.
Al. Politechniki 4, Łódź
www.naturafood.pl