Jesień to znakomity czas na imprezy tematyczne. Również tematyka alergii doczekała się swojego koronnego eventu, który należnie do rangi odbywa się na Stadionie Narodowym. Już w drugiej połowie listopada najwspanialszy polski obiekt będzie gościł drugą edycję Dni Alergii i Nietolerancji. O imprezie opowiadają nam jej pomysłodawczynie Anna Jakubowska i Dominika Banaszkiewicz

Anna Jakubowska
Hipoalergiczni: Skąd powstał pomysł na tego typu event?
AJ: W Polsce ponad 40% osób cierpi na jakiś rodzaj alergii. Z wieloma takimi osobami stykałyśmy się w naszym życiu zawodowym i obserwowałyśmy je w swoim najbliższym otoczeniu. Często szukali oni rozwiązań i pomocy zupełnie na oślep, metodą prób i błędów. Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej są odpowiedzią na ich potrzeby, a także sposobem, by zastanowić się nad przyczynami tak wysokich statystyk, jeśli chodzi o alergię w Polsce, czy na świecie. Tworzymy miejsce, które daje szanse szerokiego spojrzenia i znalezienia kompleksowych odpowiedzi – nie tylko jak leczyć, ale także jak skutecznie zapobiegać. Podczas naszego wydarzenia można nie tylko poznać ofertę wystawców, czy zrobić zakupy, lecz także skonsultować się ze specjalistami, wysłuchać pasjonujących wykładów, wziąć udział w dyskusjach, czy warsztatach. Wspierają nas w tych wysiłkach nasi partnerzy merytoryczni, wystawcy i sponsorzy. W tym roku do marki Neutral, która jest z nami od poprzedniej edycji w charakterze sponsora strategicznego, dołączyły dr Schar, Robert Thomas, czy firma Welmax, które zdrowie swoich klientów stawiają na pierwszym miejscu. Naszym Partnerem Strategicznym natomiast jest firma Domy Hybrydowe, która podczas Dni Alergii zaprezentuje nową linię prozdrowotnych domów hybrydowych budowanych w systemie Multicomfort Saint-Gobain, które kompleksowo dbają i chronią nasze zdrowie. To będzie na pewno jeden z głównych punktów naszego programu.

Dominika Banaszkiewicz
H: Jakie kryteria ma organizator przy kwalifikowaniu wystawców?
DB: Ważnym tematem poruszanym podczas wydarzenia jest właśnie temat ZAPOBIEGANIA alergii – mówimy o tym, jak żyć zdrowo, jak świadomie wybierać produkty i kształtować harmonijną przestrzeń wokół nas. Staramy się pokazać złożoność rynku i odpowiedzieć na wszelkie potrzeby – stąd podział na cztery strefy tematyczne: Free-from/Gluten-Free, Skin Care, Home&Med oraz Eco/Vege/Organic. Staramy się, by wśród wystawców pojawiały się firmy sprawdzone, które wyrosły z przeświadczenia, że najważniejsza jest jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów. Bardzo dużą wagę przywiązujemy też do rekomendacji uznanych instytucji certyfikujących.
H: Kto odwiedza Dni Alergii?
AJ: Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej są skierowane nie tylko do osób chorych i ich najbliższych, lecz także w bardzo dużym zakresie do tych, którzy chcą żyć zdrowo i świadomie podchodzą do wyborów konsumenckich. Dlatego tak duża jest w tym roku strefa ECO/VEGE/ORGANIC, gdzie będą odbywać się wykłady i spotkania poświęcone profilaktyce i naturalnym sposobom niwelowania objawów alergii. Warto podkreślić, że magazyn Hipoalergiczni jest tutaj naszym głównym ekspertem.
Anna Jakubowska i Dominika Banaszkiewicz – organizatorki Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej, wydarzenia, którego druga edycja odbędzie się 21-22 listopada na stadionie PGE Narodowy w Warszawie. Od lat działające w branży targowej i związane z rynkiem produktów antyalergicznych.
im więcej takich imprez tym lepiej ,dla nas ,dla naszej świadomości każdy z nas chce być zdrowy i otaczać się zdrowymi produktami ,materiami ,rzeczami będąc jak najbardziej eco